涵曦团队互动(互相讨论)

涵曦团队互动(互相讨论)

我很少那么早起床今天一大早就有代理和我说【老师早安】
在这我也和
我的家人亲戚,朋友,我的代理们,团队们,微信里的朋友们,
说声【各位早安~假期愉快】
I rarely get up so early   n today got a latoja agent the first person said good morning teacher to me too..
In this I also with
My family relatives and friends, my agent,  my teams, my WeChat friends,
Say 【"good morning, ladies and gentlemen ~ happy holidays"】



第一次来个惊喜给代理们
今晚课程有语音,文字,图片,英语。。

谢谢我们73团的代理们今天的赞语,建议和鼓励。。








Comments

Popular posts from this blog

Latoja Detoxing Serum 涵曦排毒针 (Chinese ,Malay & English Version)

全国零卖/招代理/欢迎美容院加入代理LATOJA Authorized(线上线下招代理)